DOSTAWA GRATIS W CAŁEJ POLSCE
BEZPŁATNE POTWIERDZENIE DOSTAWY
BEZPIECZNE PŁATNOŚCI
KONTAKT (+48) 790 232 632

Warunki doręczeń

1. Doręczanie kwiatów w Polsce

Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).

Na realizację zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 5 poniżej).

Poczta Kwiatowa® posiada w swojej ofercie także produkty kwiatowe z terminem realizacji dłuższym niż 4h; kolejno 24 h, 48 h i 72 h. Informacja o dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.

Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: info@pocztakwiatowa.pl. Zobacz godziny pracy biura.

Kwiaty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym. Standardowa opłata za konkretną porę doręczenia wynosi:

9:00 – 20:00 + 19 zł (możliwość zawężenia pory doręczenia do kilkugodzinnych przedziałów, np. 9:00 – 12:00)

20:00 – 22:00 + 47 zł

22:00 – 00:00 + 67 zł

00:00 – 06:00 + 97 zł

06:00 – 09:00 + 57 zł

Doręczenie asap. Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia “jak najszybciej” (asap – ang. as soon as possible). Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem asap.

Doręczenie pomiędzy godz. 00:00 a 9:00. Złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie 22 828 95 95 lub na info@pocztakwiatowa.pl.

Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie 22 828 95 95 lub na info@pocztakwiatowa.pl.

Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie 22 828 95 95 lub na info@pocztakwiatowa.pl.

W ramach standardowych pór doręczenia gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.

Doręczenie na ślub.
Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:

  • przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
  • do kościoła – wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
  • do domu weselnego – wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.

Doręczenie na pogrzeb.
Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:

  • do domu rodziny zmarłego
  • do kościoła przed ceremonią pogrzebową – ustawione przy trumnie
  • do domu pogrzebowego lub kaplicy – ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.

Doręczenie just in time.
Na życzenie klienta oferujemy specjalny termin doręczenia “na konkretną godzinę” Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku innym niż na ślub oraz pogrzeb za opłatą za niestandardowa porę doręczenia. Opłata za specjalną porę doręczenia wynosi 100 zł od jednego miejsca doręczenia z terminem just in time.

Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty – ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.

Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.

Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.

Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.

Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.

Kontakt z odbiorcą.
Kwiaciarnia realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.

Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.

Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:

nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem.

Podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.
Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.

2. Doręczanie prezentów w Polsce

Standardowo prezenty doręczamy od poniedziałku do piątku (5 dni w tygodniu) wyłącznie w dni robocze, w godzinach 9:00 – 18:00. Doręczenia do firm realizowane są do godziny 16:00.

Do wybranych miejscowości istnieje możliwość złożenia zamówienia na prezent także z dostawą w sobotę. Każdorazowo możliwość takiej przesyłki weryfikowana jest na stronie poprzez kod pocztowy.

Doręczając prezenty, korzystamy z usług firm kurierskich. Prezenty doręczane są w godzinach 9.00-18.00, zgodnie z zasadami pracy firm kurierskich, dlatego nie mamy możliwości doręczenia prezentu w zawężonych przedziałach czasowych. Taka możliwość istnieje przy zamówieniu prezentu z kwiatami.

Zapewniamy trzykrotną próbę doręczenia. W przypadku nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier pozostawia awizo z prośbą o kontakt i ustalenie dogodnego terminu doręczenia. Jeżeli nie ma możliwości pozostawienia awizo, wówczas kurier podejmuje kolejną próbę doręczenia następnego dnia roboczego. Jeżeli podczas drugiej próby doręczenia również nie zastanie odbiorcy i nie ma możliwości pozostawienia awiza, wówczas następuje trzecia próba doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia są nieskuteczne, kurier nie zastanie odbiorcy oraz nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, wówczas przesyłka odsyłana jest do Poczty Kwiatowej®.

Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy oraz poprawny kod pocztowy.

Jeżeli 3 kolejne próby doręczenia były nieskuteczne z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem i prezent został odesłany do Poczty Kwiatowej®, Klient ma możliwość, aby podać nowy adres doręczenia w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Poczty Kwiatowej®. Ponowna wysyłka na terenie Polski możliwa jest po wpłacie 50 PLN, natomiast wysyłka poza granice Polski po wpłacie 200 PLN. Podane kwoty stanowią bezpośredni i rzeczywisty koszt wysyłki (odesłania do „Poczty Kwiatowej” nieodebranego prezentu oraz jego ponownej wysyłki na wskazany przez Klienta adres). Prezent zostanie wysłany ponownie w ciągu 72 h. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem wskazanym przez Pocztę Kwiatową®. W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem lub odbiorcą, zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Doręczenie do instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy. Wymagane jest podanie numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji.

Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy prezentu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz się w dołączonym bileciku.

Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki. Przesyłkę należy otworzyć w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych (stłuczenie, pęknięcie, rysy, itp.) prosimy o sporządzenie stosownego protokołu i przesłanie go do Poczty Kwiatowej® e-mailem: info@pocztakwiatowa.pl lub faksem: 22 828 95 96.

Odbiorca ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki, wynikające z poniższych sytuacji:

  • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem
  • podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.

Doręczanie prezentów na terenie Warszawy

Doręczenie jeszcze dziś lub w weekend. Niektóre prezenty na terenie Warszawy jesteśmy w stanie doręczyć w ciągu tego samego dnia. Możliwość realizacji takiej usługi można sprawdzić, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (info@pocztakwiatowa.pl lub tel. 22 828 95 95).

a) Prezenty: prezenty owocowe

Do prezentów owocowych zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej®, których główny składnik stanowią owoce. Są to między innymi: bukiety owocowe, owocowe rzeźby, skrzynki z owocami, owoce w czekoladzie.

Prezenty owocowe są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.

Prezenty owocowe posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.

Prezenty owocowe doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:

Prezenty owocowe posiadają termin realizacji od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.

Prezenty owocowe nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.

Prezenty owocowe nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka prezentu owocowego do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.

b) Prezenty: kwiaty w pudełku

Do kwiatów w pudełku zaliczane są produkty w ofercie Poczty Kwiatowej® typu flowerbox, elegancka róża w pudełku, bukiety mieszane w pudełku.

Kwiaty w pudełku są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.

Kwiaty w pudełku posiadają standardowy termin realizacji 24 h. Informacja o ewentualnym dłuższym czasie realizacji od standardowego znajduje się każdorazowo przy produkcie.

Kwiaty w pudełku doręczane są przez firmy kurierskie według warunków doręczeń prezentów w Polsce zgodnie z zasadami pkt. II, 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 oraz 6, oraz według następujących reguł:

Kwiaty w pudełku doręczane są od wtorku do piątku. Nie są dostarczane w poniedziałki.

Kwiaty w pudełku nie są dostarczane w pierwszy roboczy dzień następujący po dniu świątecznym.

Kwiaty w pudełku nie są wysyłane ponownie w przypadku próby doręczenia nieskutecznej z powodu nieobecności odbiorcy pod wskazanym adresem lub podania przez nadawcę błędnych danych adresowych. Ponowna wysyłka kwiatów w pudełku do odbiorcy w takiej sytuacji jest możliwa po kolejnym opłaceniu pełnej wartości zamówienia lub złożeniu nowego zamówienia.

c) Prezenty: torty

Torty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).

Torty są produktami na specjalne zamówienie klienta oraz produktami szybko psującymi się.

Torty posiadają terminy realizacji od 4 h do 72 h w zależności od miejsca dostawy, składu i wzoru. Każdorazowo informacja o czasie realizacji tortu znajduje się przy produkcie.

Doręczenie jeszcze dziś. Zlecenie na tort z dostawą z realizacją w dniu zamówienia wymaga wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem 22 828 95 95 lub e-mailowego: info@pocztakwiatowa.pl.

Torty doręczamy w wybranym przez Klienta przedziale czasowym:

10:00 – 14:00

14:00 – 18:00

Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć tort w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty – ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.

Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy cukierni i partnerów Poczty Kwiatowej®.

Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru tortu przez odbiorcę.

Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy Produktu. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział, od kogo jest przesyłka, podpisz bilecik lub kartkę załączoną do przesyłki.

Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.

Kontakt z odbiorcą. Firma partnerska realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.

Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.

Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.

Poczta Kwiatowa® nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:

  • nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
  • podanie błędnych danych adresowych przez Klienta.

Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z firmą partnerską. Gdy odbiorca skontaktuje się z Pocztą Kwiatową® lub firmą realizująca zamówienie, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 1 dnia, zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem lub dokonano próby kontaktu z odbiorcą przesyłki zgodnie z danymi podanymi przez Klienta. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Pocztę Kwiatową® uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.

3. Doręczanie kwiatów za granicą

Kwiaty doręczane są od poniedziałku do soboty (6 dni w tygodniu).

Standardowo zamówienie należy złożyć z jednodniowym (1 dzień roboczy) wyprzedzeniem do godziny 16.00.

Warunki czasowe doręczenia:

poniedziałek – piątek: 9:00 – 18:00

sobota: 9:00 – 12:00

niedziela: nie realizujemy zleceń.

Istnieje możliwość zawężenia przedziałów czasowych dla dni roboczych:

9:00 – 12:00 (przed południem)

12:00 – 18:00 (po południu)

Izrael – Kwiaty doręczane są w niedzielę, natomiast nie są doręczane w sobotę.

Pogrzeb w niedzielę – należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. 22 828 95 95 lub info@pocztakwiatowa.pl) z 2-dniowym wyprzedzeniem.

Doręczenie jeszcze dziś. Doręczenie kwiatów za granicą jest możliwe jeszcze tego samego dnia, jeżeli złożysz i opłacisz zamówienie zgodnie z tabelą godzin poniżej (tabela wg czasu polskiego):

Kraj    Poniedziałek – Piątek      Sobota

Austria         do 16:00      do 12:00

Belgia do 13:00      do 11:00

Dania do 16:00      do 12:00

Białoruś       do 14:00      do 10:00

Finlandia      do 13:00      do 9:00

Francja         do 17:00      do 11:00

Niemcy        do 17:30      do 13:00

Węgry          do 13:00      do 10:00

Izrael do 18:00      *

Włochy        do 19:00      do 12:30

Holandia      do 16:00      do 12:00

Norwegia     do 15:00      do 12:00

Hiszpania     do 18:00      do 12:00

Szwecja       do 16:30      do 12:00

Szwajcaria    do 17:30      do 11:00

Wielka Brytania     do 17:00      do 17:00

Stany Zjednoczone   do 17:00 (lokalnego czasu)   do 15:00 (lokalnego czasu)
Tabelę należy czytać w następujący sposób: Jeżeli kwiaty mają zostać dostarczone do Austrii w dniu złożenia zamówienia, to musi ono zostać złożone i opłacone przed godziną 14.00. Ta zasada dotyczy zamówień składanych od poniedziałku do piątku. W przypadku zamówień do Austrii składanych w sobotę z terminem dostarczenia tego samego dnia, zamówienie powinno zostać złożone i opłacone do godz. 10.00. W innych przypadkach proszę sprawdzić możliwość realizacji zlecenia kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (info@pocztakwiatowa.pl).

Zamówienie realizowane w sobotę należy złożyć i opłacić najpóźniej w piątek do godziny 16.00. Wyjątek stanowią państwa wymienione w tabeli powyżej.

Dokładna godzina doręczenia (np. 9.00) jest gwarantowana w przypadku doręczenia na ceremonię ślubu lub pogrzebu (ślub w urzędzie lub w kościele; pogrzeb w kościele lub kaplicy). Nie gwarantujemy dokładnej godziny doręczenia na przyjęcie weselne. W niektórych krajach zwyczajowo przyjęte jest doręczanie wiązanek pogrzebowych i wieńców wyłącznie do domów pogrzebowych, kościołów czy cmentarzy. Kwiaty mogą być przekazane obsłudze uroczystości.

W niektórych przypadkach doręczenia na ślub czy pogrzeb nie mamy możliwości pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.

Doręczanie w niedziele, święta państwowe i religijne. Zamówienie z datą realizacji na dzień, w którym przypada święto, zostanie wykonane w dzień roboczy przed dniem świątecznym lub w dzień roboczy po święcie, ze względu na czas pracy kwiaciarni.

Doręczanie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. W te dni kwiaty doręczane są przez cały dzień.

Treść bilecika w języku polskim przekazywana jest bez polskich znaków. Nie tłumaczymy treści bilecika.

Klient może wybrać dodatkowo: alkohol, słodycze, maskotki bądź inne Produkty, które dostępne są w ofercie danego kraju. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na adres info@pocztakwiatowa.pl dokładny adres doręczenia, datę realizacji oraz opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.

Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, zostawiamy awizo informujące o doręczeniu. Jeżeli odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią – wówczas ustalane są szczegóły ponownego doręczenia.

W niektórych krajach (np. USA) w przypadku nieobecności odbiorcy zwyczajem jest pozostawianie kwiatów pod drzwiami lub u sąsiadów. Poczta Kwiatowa® realizuje zamówienia zagraniczne zgodnie z międzynarodowym standardem i udziela Klientom na zapytanie wszelkich informacji o odstępstwach od standardowych zwyczajów związanych z doręczeniem kwiatów w zależności od kraju dostawy drogą telefoniczną 22 828 95 95 lub mailową na info@pocztakwiatowa.pl.

4. Doręczanie prezentów za granicą

Możliwe jest dostarczenie za granicą takich Produktów jak: alkohol, słodycze, maskotki, bądź inne Produkty dostępne z kwiatami w ofercie kraju podanej na stronie po dodaniu kwiatów do koszyka. Jeżeli oferta nie przewiduje takich dodatków, należy wysłać na info@pocztakwiatowa.pl dokładny adres doręczenia, datę realizacji i opis Produktu. Wycena może potrwać do 3 dni roboczych.

Dostawa prezentów za granicę realizowana jest przez firmę kurierską. Czas wysyłki waha się wówczas w przedziałach: 2-3, 3-4, 4-5 dni (w zależności od kraju dostawy). Niektóre prezenty doręczane są w terminie 4-10 dni przez Pocztę Polską (termin zgodny z regułami doręczania przez Pocztę Polską), dlatego nie możemy zagwarantować dokładnego dnia doręczenia.

5. Łączenie produktów: kwiaty, prezenty, kwiaty w pudełku, prezenty owocowe i inne

Ze względu na cechy Produktów ulegających łatwemu zepsuciu (prezenty owocowe, torty, kwiaty w pudełku), Produkty te zamówione razem mogą zostać doręczone oddzielnie w celu zachowania ich jakości. Produkty zostaną doręczone w przedziale czasowym wynikającym z umowy z Klientem.

Produkty o różnych warunkach dostawy (np. kwiaty oraz prezent owocowy) zamówione razem pod wskazany adres mogą zostać doręczone oddzielnie w wybranym przedziale czasowym przez firmę kurierską z zachowaniem daty dostawy.

Produkty nieulegające łatwemu zepsuciu (prezenty) zamówione w zestawie z kwiatami zostaną doręczone razem z kwiatami w wybranym przedziale czasowym zgodnie z terminami i warunkami doręczeń kwiatów w Polsce (I: 1-22) z najbliższym możliwym terminem realizacji dla prezentu (standardowo 24h).

Prezenty nieulegające łatwemu zepsuciu zamówione razem z kwiatami mogą zostać doręczone także w niedzielę pod warunkiem złożenia i opłacenia takiego zamówienia przed upłynięciem czasu najbliższego możliwego terminu realizacji dla prezentu, to jest standardowo najpóźniej do czwartku do godz. 13:00.

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania

Biuro Obsługi Klienta: tel.: 22 828 95 95, e-mail: info@pocztakwiatowa.pl

Zobacz również: Regulamin i Polityka Prywatności

Ostatnie Newsy

Kwiaty na dzień kobiet – liczy się temperament przyszłej właścicielki

Kwiaty na dzień kobiet – liczy się temperament przyszłej właścicielki

Dzień Kobiet – jakie kwiaty wybrać dla naszych Pań? Kosztują od kilkunastu złotych do nawet kilkunastu tysięcy złotych. A wiele kobiet bez względu na ich niezależność, siłę czy wyemancypowanie nadal uwielbia je dostawać. Z okazji 8 marca, święta wszystkich Pań, oto krótki poradnik. Sprawdź jakie kwiaty kupić na Dzień Kobiet. Jaki bukiet warto kupić żeby […]

Czytaj więcej
Symbolika kwiatów

Symbolika kwiatów

Symbolika kwiatów miała kiedyś ogromne znaczenie – za pomocą konkretnych roślin wyrażano uczucia i to nie tylko pozytywne, informowano o zamiarach. Wagę przywiązywano nie tylko do symboliki samych kwiatów, ale też ich kolorów, a nawet stopnia rozwinięcia pąków! Dziś każdy wie, że czerwone róże są oznaką płomiennej miłości. A co z pozostałymi kwiatami? Poznajcie symbolikę […]

Czytaj więcej
Array
(
    [0] => File / functions.php
    [1] => Hook / after_setup_theme
    [2] => Hook / init
    [3] => Hook / wp_loaded
    [4] => Hook / wp_enqueue_scripts
    [5] => Hook / wp_footer
)