PAMIĘTAJ

Dziś jest:
Piątek 22 września 2017

imieniny:
Tomasza, Maurycego, Joachima

Jutro imieniny:
Tekli, Bogusława, Linusa

Najbliższe święta:
Dzień Edukacji Narodowej

 

Warunki ogólne


Alhambra realizuje Przesyłki Kwiatowe do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie w 24 godziny zapewniając wysoką jakość kwiatów i upominków oraz terminowość doręczenia.

Kwiaty doręczane są przez kuriera jednej z Kwiaciarni sieci Alhambra.

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, w czasie przez Państwa wyznaczonym, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią! Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie kwiaciarni, która realizuje zamówienie. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z kwiaciarnią lub biurem Alhambra i kwiaty nie zostaną doręczone w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana.
Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem. Alhambra zawsze skontaktuje się z nadawcą, jeżeli pojawią się trudności z doręczeniem.
Przesyłeki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków doręczane są do recepcji lub sekretariatu.

 

Zamówienia


Wszystkie wypełnione zamówienia składane w kwiaciarni internetowej są obowiązujące. Zamówienie będzie przetwarzane i uznane za wiążące od momentu jego potwierdzenia. Alhambra przesyła pocztą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia zamówienia ze wszystkimi jego szczegółami.
Zamówienia mogą obejmować wszystkie produkty dostępne w ofercie Alhambra. Produkty z grupy "Dodatki" mogą być doręczane tylko z kwiatami.

Zamówienia składane telefonicznie, faksem lub osobiście są uważane za wiążące.

W razie potrzeby, Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia. Anulowanie lub zmiany mogą być dokonywane telefonicznie, faksem lub przez e-mail. Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia i podanie go w momencie wprowadzania zmian.

Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN. Jakiekolwiek zwroty będą dokonywane w tej samej walucie. Wszystkie ceny kwiatów, upominków i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Gdyby Alhambra nie był w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową, przelewem bankowym lub w systemie Citiconnect pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Alhambra nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy lub braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego.

Dostawy na terenie Polski są realizowane przez sieć kwiaciarni Alhambra.

 

Terminy realizacji


Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy składaniu zamówień z datą doręczenia w sobotę i w niedzielę.

Przesyłki krajowe – realizacja w 24 godziny.

Doręczenie kwiatów tego samego dnia.
Przesyłki Kwiatowe mogą być doręczone w Polsce jeszcze dziś, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 14:00 (poniedziałek-piątek).

Doręczenie kwiatów w sobotę i w niedzielę.
Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę i w niedzielę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdą sobotę.

Alhambra Polska NIE gwarantuje doręczenia w soboty i niedziele, jeżeli zamówienie zostanie złożone po podanym terminie. Zamówienia przyjęte po podanym terminie będą realizowane jak najszybciej. Wymagane jest podanie alternatywnej daty doręczenia.

Alhambra NIE doręcza kwiatów w święta państwowe.

Przesyłki Kwiatowe doręczane są w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 21:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET) oraz w soboty od 10:00 do 18:00 i w niedziele między 10:00 - 15:00.

Przesyłki zagraniczne – realizacja w 24 godziny.

Zamówienie złożone od poniedziałku do czwartku od 9:00 do 18:00 będzie zrealizowane w 24 godziny. Natomiast zamówienie złożone od 18:00 do 9:00 w mniej niż 40 godzin.

Doręczenie kwiatów w sobotę
Zamówienia z gwarantowanym terminem doręczenia w sobotę przyjmowane są do godziny 12:00 w każdy piątek.

Alhambra NIE doręcza kwiatów poza granicami Polski w niedzielę i święta państwowe kraju odbiorcy.

Przesyłki Kwiatowe doręczane są w dni powszednie w godzinach od 10:00 do 18:00 czasu kraju odbiorcy oraz w soboty od 10:00 do 13:00.

 

Formy Płatności


Karta Kredytowa: Visa, EuroCard, MasterCard, DinersClub, PolCard, JCB, oraz PBK Styl. Płatność Kartą American Express jest możliwa tylko przy zamówieniach telefonicznych.
Płacę z Inteligo - super sposób na płacenie on-line, który umożliwia Ci dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji z Twojego konta Inteligo.Przelew - zapytaj o numer konta.Gotówka - w kwiaciarni sieci Alhambra.

Alhambra to przede wszystkim sieć kwiaciarni, z których w każdej chwili możecie Państwo wysłać kwiaty. W każdej z nich można zapłacić za Przesyłki Kwiatowe gotówką.

 

Polityka zastępowania produktu


Wszystkie kwiaciarnie Alhambra wyposażone są w dokładne instrukcje dotyczące realizacji zamówień na prezenty kwiatowe. Kwiaciarnie posiadają katalogi kwiatowe z całą kolekcją bukietów i kompozycji, jaka jest dostępna w naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe i prezenty identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet, który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który Państwo zamawiacie.

Alhambra zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej, kosza z upominkami lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).

Czekoladki oraz inne pozycje wśród dodatków i prezentów mogą się różnić od tych prezentowanych na stronach kwiaciarni internetowej. Gwarantujemy jednak, że będą to zawsze pozycje o tej samej jakości i wartości.

 

Reklamacje


Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku Potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Alhambra buduje swój wizerunek w Polsce już od 15 lat. Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, Alhambra przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.